dinsdag 4 december 2012

Surprise

Afgelopen weekend werd er natuurlijk uitgebreid Sinterklaas gevierd met de familie, ook dit jaar kwam de beste man weer langs. Daarnaast hadden we ook lootjes getrokken en ik moest iets maken voor mijn moeder. Aangezien mijn moeder ook creatief is, wilde ik iets creatiefs voor haar maken. Mijn moeder houdt erg van koeien en ik kon dan ook niet anders dan een koe te maken voor haar.
Uiteraard moest het wel een surprise zijn dus ik heb bij het maken een opening gelaten voor het kado, zodoende kon het kado erin en kon ik het daarna vastmaken. Ik maak vaker amigurumi-beesten van patronen, dit was echter de eerste keer dat ik geen patroon heb gebruikt en alleen mijn eigen interpretatie en kennis. Het kopje is wat klein uitgevallen, maar het maakt hem ook wel weer schattig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten